Maarten Takken Laureaat Oranjebeurs 2019

Gepubliceerd op: 11 december 2018 11:06u

Student klarinet Maarten Takken is de nieuwe laureaat van de Oranjebeurs 2019. Deze beurs wordt jaarlijks uitgereikt door het Oranjebeurscomité en de Belgisch-Nederlandse Vereniging in nauwe samenwerking met het Koninklijk Conservatorium Antwerpen. Maarten zal de beurs officieel ontvangen tijdens het nieuwjaarsconcert BENEV. U zal hem hier ook aan het werk horen.

Vrijdag 6 december, heeft het Comité van toekenning van de Oranjebeurs de kandidaat Maarten Takken aanvaard als laureaat van de Oranjebeurs. Deze beurs wordt jaarlijks uitgereikt en heeft als doel jonge, veelbelovende studenten de mogelijkheid te bieden hun opleiding op hoog niveau verder te zetten.

Op de foto staan v.l.n.r.

• Michel Collen, secretaris & penningmeester van Benev
  • Bert van der Lingen, consul-generaal der Nederlanden
  • Maarten Takken, student Koninklijk Conservatorium Antwerpen & laureaat van de Oranjebeurs 2019
  • Luc Anthonis, Vakgroepvoorzitter Vocale afdeling en Directie, docent Koordirectie, Inleiding tot koordirectie, Kooracademie