Bent u liefhebber van drama, gepassioneerd door muziek of bevlogen door dans?

Het Koninklijk Conservatorium Antwerpen is een stimulerende habitat voor jonge getalenteerde wolven die het beste van zichzelf geven om door te breken tot het hoogste niveau. Elk bezield door zijn artistieke discipline, dans, drama of muziek is er één instrument dat hen verbindt: de piano.

WAT ZIJN WE VAN (PIANO)PLAN?
De piano is de begeleidende kracht achter ons talent van morgen. Het is belangrijk dat deze instrumenten, net zoals onze studenten, in topvorm zijn.

Na grondig onderzoek bleek dat onze bonte verzameling piano’s, 87 piano’s, 46 buffetpiano’s en 41 vleugelpiano’s, ofwel aan vervanging ofwel aan een zorgvuldige renovatie toe is. Het PIANOPLAN is een programma om de kosten, van meer dan €600.000, over meerdere jaren te spreiden.

undefined

Draag uw steentje bij en zorg er mee voor dat de opleiding aan het Koninklijk Conservatorium Antwerpen tot de internationale top kan blijven behoren en het talent van morgen zich kan ontplooien.

Hou ons in de gaten want onze campagne “Save the piano” heeft nog veel meer in petto.

Met de steun van het Koninklijk Conservatorium Antwerpen, de Stichting Conservatorium en de Vrienden Conservatorium Antwerpen.

Klik op onderstaande button en geef onze aanstormende artiesten vleugels. Of u kan investeren in het artistiek talent van morgen door uw bijdrage te storten op het rekeningnummer van de Koning Boudewijnstichting BE10 0000 0000 0404 (BIC: BPOTBEB1) met vermelding van de gestructureerde mededeling ***128/2838/00002***

* Voor elke gift vanaf €40 ontvangt u een fiscaal attest waardoor 45% van uw gift in mindering wordt gebracht van de door u te betalen belastingen.